top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJoëlle de Boer

Weet dat je altijd welkom bent


Wanneer je ook komt, mijn deur staat voor je open. Dag of nacht. Met regen of zonneschijn. Vertel mij wanneer je mij ontmoeten wil en ik zou er zijn. Weet dat je altijd welkom bent. Morgen ochtend, middag of avond. Hoe lang het ook voor je kost om mij te willen zien en spreken. Je verliest niks als je mij ontmoet, er zal alleen maar iets mooi's bij kunnen komen en voor de rest zal je leven hetzelfde blijven. Ik denk dat een ontmoeting tussen ons van toegevoegde waarde kan zijn. Weet je altijd welkom bent. Mijn chat en mailbox staan open voor een bericht en mijn leven en hart heeft plaats om jou binnen te laten. Mijn oren en ik willen luisteren naar jouw verhaal. Mijn hart en ziel willen met je praten en antwoorden op jouw vragen geven. Ik wil er voor je zijn, zover jij dat wilt.

bottom of page