top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJoëlle de Boer

A Early Christmas Gift or a late St. Nicholas gift? Letter for New sibling


Lieve nieuwe halfbroer(s) of halfzus(sen),

Als je mijn blog onder je neus geschoven krijgt weet je al wie ik ben dus ik begin mijn bericht niet met mijn naam is Joëlle. Zoals ik wel eerder in andere brieven deed.

Als eerste welkom en wat leuk dat je contact heb gezocht met mij en ook contact hebt gemaakt en je een ontmoeting wilden anders kon je dit niet lezen. Omdat ik van verhalen houd vertel ik je het verhaal over hoe ik en onze half broers reageerde op een nieuwe half broer(s) of zus(sen).

Mijn Moeder: ik heb een verrassing voor je. “Ziet brief al liggen voor dat ze überhaupt iets zegt” Je hebt je gemeld bij stichting donorgegevens kunstmatige bevruchting. Nu wachten op een bericht terug van Fiom. Heb gelijk mijn contact persoon van Fiom geappt. Tot over 3 maanden halfjes (Halfjes is een naam voor half broers en zussen) Hoop dat het niet zo lang duurt als bij mij tot wij een ontmoeting hebben, maar het kan alleen maar langer gaan duren ben ik bang.... Ach geduld nodig (zo moeilijk) Ik appte gelijk in onze halfbroers en halfzussen groepsapp en iedereen precies had ook te gelijk de brief op dezelfde dag binnen gekregen. En ik had het gevoel dat onze oudere half broers (de twee oudste uit 2 verschillende gezinnen) je al helemaal welkom geheten werd.

Tot over een tijdje….. (Nu wanneer je dit leest. Ik ben zo blij dat ik je mag leren kennen.)

Liefs,

Je halfzus, Joëlle


bottom of page