top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverJoëlle de Boer

Mijn gebeden zijn verhoord, Mijn wens is uitgekomen.


Ik heb een gevoel dat dit mijn vroege kerstcadeau is. Ik ben als een klein kind zo blij met iets waar ik niet had van kunnen dromen. 7 november kreeg ik een brief dat ze een brief hadden gestuurd naar de donor. En 3 weken later op 30 november kreeg ik de brief binnen die op 28 november precies 3 weken later is verstuurd. Ik was bij mijn andere moeder waar ik niet de brief binnen had gekregen. Ik stond samen met mijn andere moeder en mijn zusje in de Bruna toen mijn moeder opeens gebeld werd door mijn andere moeder. Ze gaf de telefoon aan mij. Eerst kon ik haar niet verstaan maar ze zei dat ze een brief voor mij had.

Ik zei ik sta in winkel kan ik je straks thuis bellen. O oké waar ben je zei ze. Ik helemaal uitleggen en toen spraken we af dat ik haar later terug zou bellen. Thuis ging ik met haar bellen en las ze de brieven voor. Ik kon mijn oren niet geloven. De donor zegt ja tegen een ontmoeting en ik heb een half broer of zus die heeft aangeven bij SDKB contact te willen.

En waarschijnlijk staan er nog een hoop half broers en zussen op mij te wachten. Ik was zo blij en moest janken. Dit is het allermooiste geschenk dat iemand mij kan geven.

Veel liefs,

Joëlle

bottom of page